דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם צריך דמיון ויצירתיות בניהול עסק 

מאת    [ 16/07/2013 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2200 פעמים ]

יצירתיות ועסקים!

האם יש קשר למשחק בארגז החול שהיינו תינוקות לבין היכולת שלנו לפתח רעיונות עסקיים?

למה נותנים לילדים לעבוד בחמר, פלסטלינה, קמח ומים, לבנות ארמונות בחולות הים וכ"ד.

מה הקשר בין חיבור לגו ממאות חלקים לעסקים שאנו חולמים ליישם ואכן אנו מיישמים!

לשאלות האלה יש מענה אחד! כאשר היינו ילדים, בעיקר בתקופת הגן, רצון המחנכים היה לפתח את היכולת הרעיונית שלנו, לבחון את הדמיון שלנו, לראות איך אנחנו כילדים רואים דברים המתבטאים ביצירות שלנו ציור, פיסול, עבודה בחול, עבודה עם חומרים גמישים, לכול זה הייתה מטרה אחת ברורה! לפתח את יכולות האונה הימנית שלנו במוח קרי האונה היצירתית הדמיונית.

 למעשה חשיבה יצירתית היא הכוח המניע את העסקים שרעיון יצירתי עומד מאחוריו.  

כמי שנותן ייעוץ עסקי לחשיבה היצירתית, לרעיון, לדמיון, יש כוח אדיר בהשפעה על ההחלטה עם להפוך את הרעיון למיזם עסקי, יותר מזה, יזם בעל יכולות יצירתיות יש לו גם את היכולת לראות איך המיזם שלו פורץ קדימה, נראה קדימה, פועל קדימה. החוש הזה, הדמיון היצירתי הזה, הדחף הפנימי שבא מתוך היצירתיות יש בו כוח שלא ניתן לעצור אותו, רק שהבעיה העיקרית בנושא הזה כי דמיון, ראייה קדימה, חזון עדיין לא כולם יכולים להיות מתורגמים לכסף. אני יכול לראות אלפי תערוכות בעולם הגדול אשר מציגים מוצגים מהממים מבחינת הנועזות והדמיון ש"לא עושות כסף" הם אינם מסחריות, אנשים לא מתרגמים אותה למשהו השווה כסף.

 כ- יועץ עסקי חשיבה יצירתית היא ברכה לעסק, היא מדרבנת את העסק, היא זורקת לו את זריקת האדרנלין, היא זאת שמצמיחה את העסק וגורמת לו להראות חדשני אופנתי עכשווי. לקוחות פוטנציאלים מסתכלים כול הזמן קדימה, הם מחפשים את החדש, הם רוצים את המרגש, הם רוצים להתרגש את החדשנות שמביאה להם המוצר.

יש כול כך הרבה אנשים גם בהיסטוריה וגם עכשיו שהיצירתיות שלהם הביאה עלינו בשורה ותעשייה ענפה, אדיסון חשמל, רייט תעופה, סטיב גובס I-PHONE שם באפל הכול התחיל ברעיון ובעיצוב הטכנולוגיה נכתבה אחר כך.

כ יועץ אסטרטגי אנשים כאלה משנים את פני העולם, אנשים כאלה מביאים פתרונות חדשים, מוצרים לטובת האנושות, ומכאן בה כוחו של האונה הימנית. נכון שבלי אנשים עם אונה שמאלית מפותחת לא תהיה לנו טכנולוגיה, לא נוכל להלביש את העיצוב על המוצר ושני האלמנטים האלה צריכים שיעבדו ביחד אבל יותר ויותר תחום העיצוב, הרעיון, הדמיון, הראייה קדימה משיגה את התחום הטכנולוגי אשר גם בו יש בשורה ורעיון גדול.

רעיון ויצירתיות נמצא גם אצל אנשי הפרסום והשיווק והיכולת שלהם ליצור ביקוש למוצרים בעזרת הדמיון המפותח שלהם ויכולת היצירתיות רק מגרה אנשי שיווק ופרסום לקבל עוד מוצרים ייחודיים או אפילו מוצרים בני קיימא על מנת שיובילו אותם מחדש לשיווק בהצלחה.

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב